Vrijwilligersjaar Oekraïne - Reisverslagen van Annika Kruithof - WaarBenJij.nu Vrijwilligersjaar Oekraïne - Reisverslagen van Annika Kruithof - WaarBenJij.nu

Vrijwilligersjaar Oekraïne

De komende 11 maanden zal ik in Oekraïne verblijven om daar vrijwilligerswerk te doen. Ik doe mijn vrijwilligersjaar via Togetthere, het internationaal jongerenprogramma van ICCO en Kerk in Actie. Togetthere zet zich samen met jongeren in voor een rechtvaardige wereld zonder armoede. Via Togetthere kan je op verschillende manieren kennismaken met het werk van partnerorganisaties van ICCO en Kerk in Actie in het buitenland. Zo kan je mee op groepsreis, als vrijwilliger aan de slag of internationale werkervaring opdoen. Wil je meer weten over Togetthere en de verschillende programma’s? Neem dan eens een kijkje op de Togetthere website: www.togetthere.nl

Mijn vrijwilligersjaar in Oekraïne wordt financieel mogelijk gemaakt door EVS. EVS is onderdeel van het Youth in Action programma van de Europese Commissie. www.youthinaction.nl